Oferujemy niezawodny i solidny system, zdolny do pracy w ciężkich warunkach środowiskowych. System posiada zaawansowany system sterowania, który używa połączenia sieciowego, który komunikuje się z przenośnym komputerem, PC lub PLC (sterownik programowalny). Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii komunikacji 3G (karta SIM powinien być włączony do nadawania i odbioru danych 3G).
Smar (klasy NLGI 2) doprowadzany jest listwy smarującej zamontowanej na odpowiedniej stronie szyny.
TRUCK-LUBE posiada modułową budowę dzięki czemu możemy skonfigurować najbardziej optymalny system w bardzo łatwy sposób. Mała listwa smarująca dozuje smar o uformowanym kształcie co jest wystarczające do smarowania toru na długości do 4.000 m. Jest możliwe zasilanie kilku listew smarujących z jednej stacji pompującej smar.
Oznacza to, że system Track-Lube jest bardzo wszechstronny. Możemy zaoferować system w konkurencyjnych cenach, którym można smarować jeden łuk, jak też i system , który smaruje kilka łuków na torze z pojedynczej stacji pompującej.
System może dokładnie smarować w zakresie temperatur od -25 ° C e + 45 ° C.
Alarm lub powiadomienie mogą być przesyłane do PLC lub telefonu komórkowego i mogą informować o aktualnym stanie systemu lub stanie alarmu takim jak niski poziom smaru. Jest to możliwe, ponieważ mamy interfejs WWW, który pozwala nam na monitorowanie lub modyfikowanie ustawień systemu.
Panel sterujący posiada napięcie wejściowe: 220VAC - 150Vac - 24 V DC. Alternatywnie można wykorzystać system zasilany energią słoneczną. Wymagana moc do systemu to 1000 VA.
System Track-Lube
System Track-Lube został stworzony do smarowania łuków kolejowych na krętych trasach.
System Track-Lube jest modułową budową. Pojedyncza stacja pompująca jest zdolna do smarowania różnych części toru (maksymalnie 12 łuków z jednej stacji pompującej). Każdy łuk, w zależności od promienia krzywej może być smarowany przez jedną lub więcej listew smarujących. Używamy więcej listew, jeśli chcemy zwiększyć długość smarowania toru.
12 małych listew smarujących może działać niezależnie od siebie. Każda listwa może mieć własny czujnik drgań do wykrywania położenia pociągu lub mogą pracować wszystkie naraz z jednym czujnikiem.
Układ zawiera czujnik laserowy do monitorowania w sposób ciągły poziom smaru i wskazywania pozostałej jego ilości w zbiorniku. Pozwala to użytkownikowi na zaplanowanie wizyty konserwacyjnej. Duży 50 kg zbiornik smaru oznacza również, że planowane wizyty mogą odbywać się nawet co 6 miesięcy. Dane są zbierane zdalnie, umożliwiając analizę statystyczną zużycia smaru. Potwierdza to, że system pracuje.
PLC z interfejsem PROFINET umożliwia dołączenie innych czujników i oprzyrządowania , o ile są one zgodne z PROFINET lub PROFIBUS.
System wyposażony jest w baterię zasilania awaryjnego, co gwarantuje 4 godzinny czas pracy. Dzięki temu, użytkownik wie gdy występuje awaria zasilania elektrycznego z sieci albo awaria instalacji elektrycznej panelu słonecznego. W przypadku utraty zasilania system wysyła alarm użytkownikowi zdalnie za pomocą systemu 3G.
Alternatywnie system jest również zdolny do przesyłania danych za pośrednictwem WiFi lub kabla Ethernet (z dostępem do Internetu) do serwera WWW.
Jest możliwy dostęp do sterownika z przenośnego komputera. Dostęp do danych chroniony jest hasłem zabezpieczającym.
Program powiadamiania umożliwia użytkownikowi zdecydować, które dane mają być wysłane przez e-mail w przypadku alarmu.
System posiada certyfikat włoskich kolei pod numerem części 744-992.
Smarowanie elementów krzyżowych
Zużycie utworzone od wewnętrznej części obrzeża kołnierza na kierownicy może być szczególnie kosztowne w podwójnych krzyżownicach lub dziobnicach manganowych. W celu zmniejszenia zużycia, co z kolei wydłuża czas pracy krzyżownicy, opracowano niewielką listwę wraz z pędzlem do zastosowania smaru na profilu obręczy koła.
Standardowy system Track-Lube składa się z następujących elementów:
|
Akcesoria:
- Listwa smarująca,
- zestaw grzewczy,
- panel słoneczny,
- smar.
Ważne aby użytkownik badał miejsce i określił, co jest potrzebne do prawidłowego smarowania. Użytkownik jest odpowiedzialny za doprowadzenie zasilania elektrycznego do urządzenia, jeśli panel słoneczny nie jest traktowany jako opcja.
Treść